sweet sour
Siblings (part two)
15 April 2013 • 6:17 PM • 0 comments

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
hai yang tengah baca tu..
terima kasih singgah blog comel lagi cantik plus awesome ni...
cehh riak sungguh..haha!
takde lah comel cantik awesome sgt pun..biasa biasa je..
followers pun tak ramai..
pageviews pun sama..
awak awak yang comel dan handsome ni mucho gracias!
sebab singgah..very appreciate it!
kalau ada masa lagi singgah la lagi ok..! 


tengok tajuk pun dah tau kan..
siblings(part two)
okay apasal part two..??
sebab part four dah buat haritu..
of course part one..takkan part ten pulak btul tak?
apa tak faham..??
lantak kau lah..
eii tahinya perangai aku kan..haha!!
NAJWA HISAMMUDIN 
 

hah dia ni perempuan bukan lelaki bukan pondan juga..
tengok dia pakai tudung kan..??
kalau tak nampak tu..
aku tak tau mana salahnya...
erk? k enough..! enough untuk apa??
najwa ni baik orangnya cuma dia ni degil dan agak kurang ajar sikit..
biasa kita dengar adik lelaki kan..
ni terbalik 100 darjah...100 darjah je??a'ah 100 je xpyah lebih sgt lah..
sorry tu say lah dia ni mulut tak reti tutup satu..memang xde insurans dia ni..klu aku buat insurans kat dia ni pun xjadi gak..
agaknya nak bagi tahi rasanya baru senyap..
haha kakak yang kejam..!
wawa ni jugak pandai orangnya..i admit it dia memang pandai..selalu juga dia dapat nombor satu kat kelas dia..
dia ni tak reti malu..sungguh! nak je aku sepak teranjang perasaan tak malu dia tu..maybe sebab dia budak lagi kan..mana taknya bru darjah 3 bro!
hahaha!



*horray*
dah berjela aku cakap pasal najwa..kalau cakap pasal dia 10 keturunan pun tak habis..wahh gebang weyh!
NADIAH HISAMMUDIN

okay saja nak mendajal dengan nadiah ni comel ni..haha!
rambut dia pergh..effect angin uh..kuat betul angin naseb baik tak terbang adik aku..kalau angin bawa dia terbang sah dah sampai africa..haha!
nadiah ni adik aku paling comel dan manja sekali..
umur da 6 tahun tapi pakai pampers lagi hisap susu lagi..
nampak tak manja dia tu..mentang mentang anak bongsu perangai pergh manja dan gedik..!
tapi manja manja gedik gedik dia ni..bleh buat org gelak dgn perangai dia tu..
dia ni cakap lepas..sangat! satu lagi dia ni suka cakap double meaning and putar belitkan ayat..
contoh:
me:*makan gula gula mentos..sedap ohh*  
nadiah:akak makan boleh plak! adik tak boleh..!
masa aku makan tu memang tak ajak ssiapa pun..tak berniat nak kongsi..ye memang aku taik hidung masin..tahi hidung memang masin kan..mana ade yang manis..klu ade meh aku nak rasa..pergh tahi betul la..haha!
tiba tiba je datang tak bagi salam cakap macam tu..sakit tak hati korang..boleh je kan mintak elok elok..ni tak..haha!
marah marah aku..aku suka peluk dia ni suka geletek dia..memang tiap malam memang peluk kiss bagai dengan seekor ni..

walaupun aku marah tak puas hati dengan adik adik aku semua ni..aku bersyukur sebab dikurniakan mereka ni..
kalau takda diorg dalam hidup aku tak lengkap hari hari aku..
memang sunyi..tu yang orang selalu cakap betul kalau tak da adik adik..
alhamdulillah dikurniakan mereka..terima kasih Ya Allah!
so siapa yang ada adik kat luar tu..hargai adik adik korang walaubagaimana tahinya perangai diorg..!


Welcome to my blog.
Please navigate around happily.
Jangan lupa tinggalkan jejak okay.
tekan Ctrl+C untuk copy.
buat synopsis sendiri pasal movie..hee peace!
fyi i'm belieber and kipassusahmatiyuna.

Post About Linkies Other



Tweetahh

Blog Archives



Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Nabilah

Daisypath Anniversary tickers
i love you amirull anuar
T
W
I
T
T
E
R
F
A
C
E
B
O
O
K
A
S
K
F
M
I
N
S
T
A
G
R
A
M
Cute Blinking Unicorn