sweet sour
Siblings~
04 April 2013 • 6:43 PM • 0 comments

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
selamat pagi selamat petang selamat malam guyss~
ehh lupa selamat tengah hari juga..
baru sesuai greetings tu..
stalk blog orang tak tentu masa betul tak??
so tak salah kan..
lalalalala~
*suara katak*


yes family...
tanpa mereka siapalah kita kan??
dari keluarga lah kita belajar erti kehidupan,erti kebahagiaan,erti kemesraan....
erti apa lagi...??
korang boleh tambah sendiri..add on self service ok dalam blog aku ni..tak kisah jawapan apa pun boleh!

see gambar atas tu..
*dri kiri me,najmul,nadiah,nabil,najwa*
ibu and papa aku cakap..
"You guys are the 5 N's!!!!"
nak tahu sebab apa 5 N's....??
along-Nabilah Hisammudin
angah-Nabil Hisammudin

alang-Najmul Hisammudin

ateh-Najwa Hisammudin
acu-Nadiah Hisammudin
 see senang je parents aku letak nama anak anak diorg ni..
diorg cakap letak panjang buat ape..kang panggil nama msing masing pendek jugak..
macam Najwa..kteorg panggil WAWA je...
hah! see..! buang satu huruf..haha!
plus kang nak menghafal nama masing susah..!

pasal aku...aku xpayah kot cerita kehebatan aku..cehh..haha!
annoying kan?? mehh bakar pokok ramai ramai..nanti aku dakwa korang nak merosakkan hutan kita..
woii kita ni dahla kekurangan pokok..dah xpyah gedik nak bakar!
hah macam tak masuk je..haha!

dia ni adik yang bagus..sebab klu aku suruh buat apa apa dia buat..kelemahan dia ni suka merungut..
pergh klu korg dengar..naik muak..
kalau boleh nak bgitau 100 kali tau tak!!
dia ni tingkatan 4..alhamdulillah dia dapat SMTeknikTJ..!
sebagai seorg kakak aku bangga dpt adik msuk skolah tu..haha!
*riak sehh*
dan dia ni paling rapat ngan aku yela mana tak ye beza umur 2 tahun je..! nabil ni suka melawak..!!
dia cakap 'siapa kalah dia menang??' pun kitaorg boleh gelak..macam tak masuk akal kan tapi entah lah hahaha!
org kata dia macam Ahmad Nabil Ahmad..alaa maharaja lawak tu..
*saje nak bgitahu takut tak tahu..haha kejam*
okay cukup utk nabil!


okay dia ni baru darjah 6..dia sensitif and lembut sikit..
cepat marah tapi dia xmenengking..!
kira baiklah..tapi bila dia suruh buat kerja..
nauzubillah..nak kena bgitau bnyak kali..pergh sket hati!
aku suka gigit dia haha so what?
geli ke..dah xpyah teruskan pembacaan ok..haha!
dia ni orang tak boleh ejek dia teruk nanti dia..ehem ehem..hahaha!

dahlah panjang bonar hah!
smbung SIBLINGS(PART TWO) nti..
insyaAllah..biar yang tua dulu aku cerita


Welcome to my blog.
Please navigate around happily.
Jangan lupa tinggalkan jejak okay.
tekan Ctrl+C untuk copy.
buat synopsis sendiri pasal movie..hee peace!
fyi i'm belieber and kipassusahmatiyuna.

Post About Linkies Other



Tweetahh

Blog Archives



Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Nabilah

Daisypath Anniversary tickers
i love you amirull anuar
T
W
I
T
T
E
R
F
A
C
E
B
O
O
K
A
S
K
F
M
I
N
S
T
A
G
R
A
M
Cute Blinking Unicorn