sweet sour
youtube ohh youtube
03 April 2013 • 6:12 PM • 0 comments

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
hai hai semua semua kalian kalian kamu kamu..
tajuk youtube??
macam tak de tajuk lain je kan..
memang xde pun..so what?
weyh bell menyakitkan hati weyh..
nak je aku pkul dia pakai kapal terbang..
nampak tak masuk akal tu kan??
hahahahaha!



*meow*
comel btul kucing ni kan??
ok apa apa pun aku dapat berita video video kat youtube ni lambat..
so mintak maaf la ye..
*cehh macam ramai viewers je..sedangkan stiap hari tgok pageviews sama je..skit hati pulak*
bell ni asik menyimpang jauh ke kan..tak pernah nak betul..haha!
matluthfi ada video baru SOALAN RAMALAN PASCA SPM..
baik punya video..huhu~
*geli nak cakap huhu tu..haha!*

tekan je gambar untuk tgok video ok sayang comel semua~



comel kay matluthfi comel sangat..!
hahaha!

hah satu lagi video..but it called parody..
kalau parodi sahlah memang kelakar betul tak??
parody yang bakal aku tunjuk ni sngat la lawak sampai pecah perut aku tgok..bukan pecah dah..terburai dah..haha!
parody lagu shae sayang

tekan je gambar untuk tgok video ok sayang comel semua~



kan betul cakap aku terburai perut lepas tgok..hahaha!
terburai dan rasa nak termuntah sebab expression diri dia yang terlampau..
account youtube dia ni-->> armiekarmila
siapa rasa diri dia sedih asik menangis berton ton tu..
hah aku cadangkan tengoklah dia ni ok..
 alright enjoy ok!!



Welcome to my blog.
Please navigate around happily.
Jangan lupa tinggalkan jejak okay.
tekan Ctrl+C untuk copy.
buat synopsis sendiri pasal movie..hee peace!
fyi i'm belieber and kipassusahmatiyuna.

Post About Linkies Other



Tweetahh

Blog Archives



Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Nabilah

Daisypath Anniversary tickers
i love you amirull anuar
T
W
I
T
T
E
R
F
A
C
E
B
O
O
K
A
S
K
F
M
I
N
S
T
A
G
R
A
M
Cute Blinking Unicorn