sweet sour
Suamiku Vampire
08 April 2013 • 11:00 PM • 0 comments

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
hai smua~

di malam yang indah dan berangin..sungguhku menyukai malam yang aku lalui ini..
terasa selesa sekali aman..
sejuk dingin malam yang mendamaikan aku..
angin yang kadang kadang kasar dan lembut mengelus pipi ku yang ku hartakan untuk suamiku sahaja..

okay melebih pulak ayat terakhir tu kan..hahaha!
kemain lagi sastera aku..tinggi betul..
jap boleh diikiraf tinggi ke..haha!!


*gambar sumber pakcik google*

hah novel tu yang berubahkan aku jadi jiwang dan terlebih sastera..
sebenarnya novel tu tak pun berat sastera dia tapi aku mengedik saja nak try test cuba buat ayat mcam tu..haha!
ayat dalam ni simple je..memangla simple kang kalau susah susah la nak baca..macam
'mukamu ibarat cahaya yang mengerlip dalam hatiku dan badanku'
erk?? macam tak sastera je..haha!

whatever is it novel best!!!
sebab aku ni suka vampire muka edward pulak tu so aku minat la..
cete dia bukan la psal merepek2 vampire science fiction bagai..
NO! baca dulu ok baru tau..
apa nak pinjam? 1 hari byar aku 3 hinggit..amacam?
hahaha kejam sungguh diri ini..

dah nak tahu selanjutnya..pergi beli la kat supermarket..
nak beli kat mana pun kena eh bagitau..
hahahahaha! sengal sengal je..
badan badan aku pun sengal sengal ni~


Welcome to my blog.
Please navigate around happily.
Jangan lupa tinggalkan jejak okay.
tekan Ctrl+C untuk copy.
buat synopsis sendiri pasal movie..hee peace!
fyi i'm belieber and kipassusahmatiyuna.

Post About Linkies Other



Tweetahh

Blog Archives



Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Nabilah

Daisypath Anniversary tickers
i love you amirull anuar
T
W
I
T
T
E
R
F
A
C
E
B
O
O
K
A
S
K
F
M
I
N
S
T
A
G
R
A
M
Cute Blinking Unicorn