sweet sour
PLKN
01 April 2013 • 3:05 PM • 0 comments



السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
yeayyyy!!
plkn kata mari..rumah kata pergi..!
tu biasalah untuk wira wira negara..
ada yang bersemangat nak pergi ada yang kata tidak..
betul tak?
siapa yang rasa dan yang dapat pergi je tau rasanya apa..

kay aku cerita macam aku pergi je..
no..actually my boy yang pergi..
kay geli sangat ayat my boy tu...
hah dia dah botak sebab plkn..

good for you sayang..
ecehh konon good je aku...
actually aku tak suka giler dia botak...
botak cin cin betul..rasa macam dia orang lain..
hahaha...teruk betul!
meh tampar muka aku tanpa henti..

baru je dua hari dia pergi..aku rasa dah seminggu..
inikan lagi 3 bulan..
repeat 3 bulan ok 3 bulan..
3 bulan..biar aku sebut banyak banyak..!
kena sedar lama sangat tu..

dia kat sana ok je happy as always...
while me ergh...
miss you like crazehhh dudeeeee~
punyalah ingat tak boleh text call slama 3 bulan..
sekali dia text aku malam tadi..
i was like...
is this you???
yeah me..hahaha!
*wipe tears*

awak...kita rindu sangat kat awak...
you have to know that sayang..!
tak mampu cakap apa apa lagi dah..
ni je yang mampu saya cakap kat awak..
ntahla..kita rindu sangat kat awak agaknya sampai tak boleh cakap apa apa dah..
saya sayang awak..
saya keseorangan kat sini..


ohh how i wished you were here by myside syg!~



Welcome to my blog.
Please navigate around happily.
Jangan lupa tinggalkan jejak okay.
tekan Ctrl+C untuk copy.
buat synopsis sendiri pasal movie..hee peace!
fyi i'm belieber and kipassusahmatiyuna.

Post About Linkies Other



Tweetahh

Blog Archives



Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Nabilah

Daisypath Anniversary tickers
i love you amirull anuar
T
W
I
T
T
E
R
F
A
C
E
B
O
O
K
A
S
K
F
M
I
N
S
T
A
G
R
A
M
Cute Blinking Unicorn