sweet sour
result spm~
18 March 2013 • 2:53 PM • 0 comments

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

tengok title pun dah gerun inikan nak pergi ambik result..
okay memang dah disahkan bahawasanya result SPM 2012 akan dikeluarkan pada 21 March 2013 hari khamis..
*drum roll*
maksudnya jatuh pada minggu ini..
ye kepada semua batch 1995 anda harus bersedia pada hari tersebut..
wait bukan hari khamis je pada minggu ni da start bersedia..
*suara adibah noor dalam bintang mencari bintang*


aku tau gambar ni sangatlah tak masuk kan..but still kita dapat tenangkan fikiran sekejap tengok ciptaan Ilahi..
perasaan aku risau sangat sangat..
sebab takut tak mencapai apa yang aku nak..
yela bila kita tak mencapai apa yang kita nak mesti kita rasa sedih kecewa...
inikan pula family kita kan...plus our own mom and dad..

dia punya risau tu melebihi apa aja..
masa PMR pun tak macam ni ok..tak macam ni!
rasa nak hentak hentak je perasaan ni campak dalam laut gaung ke then aku pindah london ke new york ke..
mana mana je la..
sangat risau hanya Allah yang tahu..

masa hari khamis tu aku akan off semua benda fon,fb,twitter and blog also ok~
aku xkan post apa apa kecuali aku happy..hahahahha!
nampak tak permainan dia..nak belagak je lebih kan...
culik aku then campak kat sungai eh macam cete indonesia then zoom zoom muka korang smua..muka semua haruslah muka jahat eh..hahaha!

whatever result would be we have to thankful to our Allah..remember although we failed today it doesn't mean we failed tomorrow~


Welcome to my blog.
Please navigate around happily.
Jangan lupa tinggalkan jejak okay.
tekan Ctrl+C untuk copy.
buat synopsis sendiri pasal movie..hee peace!
fyi i'm belieber and kipassusahmatiyuna.

Post About Linkies Other



Tweetahh

Blog Archives



Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Nabilah

Daisypath Anniversary tickers
i love you amirull anuar
T
W
I
T
T
E
R
F
A
C
E
B
O
O
K
A
S
K
F
M
I
N
S
T
A
G
R
A
M
Cute Blinking Unicorn