sweet sour
jpj test~
11 March 2013 • 2:29 PM • 0 comments

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

hai semua semua semua semua..
hari nak cerita aku ambik jpj test..
fuhh menakutkan weyh..gementar je aku rasa...
memang gabra habisla~
jangan percayakan kata kata dusta aku itu...
sesungguhnya aku hanya menipu kalian...
lawak kay lawak..
tau tu korang semua tak gelak..hahaha:D
aku yang gelak sendiri..
sangatlah tak masuk..
tetapi ManU lawan Chelsea semalam seri..
sangat tak puas hati kay...
membuak buak rasa panas hati di hati aku seperti gunung berapi yang memuntahkan lavanya..
wah hebat betul hiperbola aku...hebat kan hebat kan..tak salah rasanya aku nak berlagak...tau tu karang msti cakap belagaknya larhai budak ni..hah?
meh jumpa aku face to face..ada brani?hah?
cehh ajet ajet gangster je tu..ada bakat tak aku..ada kan?


gambar kucing hitam ni macam takda kena mengena kan..
biarlah kan kucing tu 
actually jpj test tu untuk siapa yang tengah ambik test..
dah ramai dah nak habis ambk lesen kan..
same goes to amirull anuar..
hari ini jpj test dia..
and he is very nervous but yet tak sabar nak habiskan...
good luck untuk semua yang ambil ujian tu ehh~

yeay yeay yeay...!!!
tak sabarnya...!!apa yang aku tak sabar...korang semua tak perlu tau..teruk kay teruk...
sedih kecewa bercampur aduk macam nasi berlauk tau..
sebab aku masih tak ambik lesen...
jealous jealous jangan la datang kat aku kay..
ibu aku kata semua benda kat dunia ni ada perasaan..
kalau korang tak caya..cuba korang cakap benda kesat2 kat phone korang dan cakap nak beli baru..
nanti lama lama dia rosak..trust me it will damaged by itself!
sampai perasaan kita pun ada perasaan tau..
tu bagi aku lar..hehe:)
kalau terasa nak beli phone baru apa lagi buatlah..nanti dapatlah phone baru..hahahaha!


satu hari iphone akan jadi milik aku..lantaklah berapa harga dia..aku nak jugak!
amin~

if every minute you are angry..you lose sixty seconds of happiness..so smile!


Welcome to my blog.
Please navigate around happily.
Jangan lupa tinggalkan jejak okay.
tekan Ctrl+C untuk copy.
buat synopsis sendiri pasal movie..hee peace!
fyi i'm belieber and kipassusahmatiyuna.

Post About Linkies Other



Tweetahh

Blog Archives



Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Nabilah

Daisypath Anniversary tickers
i love you amirull anuar
T
W
I
T
T
E
R
F
A
C
E
B
O
O
K
A
S
K
F
M
I
N
S
T
A
G
R
A
M
Cute Blinking Unicorn