sweet sour
lifeless
05 March 2013 • 4:51 PM • 0 comments

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
and hai semua...!
saja mengedik tulis lifeless..
macam teruk sgt je kan..hahaha:D
tak da la pun lifeless..
tapi lebih kurang la..hah?
keje aku klu bangun pagy msti msak,bsuh bju,sidai bju,lipat baju mkan lagi and so on la...
tgok tu je la keje aku stiap hari...
so boleh tak dikira lifeless..
betul kan...
alaaa betul kan je..klu tak iyekan aku campak pasu depan aku ni..ehh wait mana ada pasu depan ni..argh lantak la kan..

awak awak awak yang baca ni yela yang pndang skrin ni senyum dulu..buat peace..cepatla buat depan skrin ni..jangan nak mmbantah cakap aku kay...senyum lar...apa la susah sgt..
haha..memandai je menyuruh orang kan..hahaha:D


saja nak letak gambar comel aku ni...
ergh nak muntah kan..ada aku kisah...lalalala~

yeayyy saya kan saya kan tukar blogskin lagi..hahaha:D
saya ni cepat muak tu sbb tukar je...alaa biarla kan..
jangan nak sibuk..!
ehh ehh korang kena sibuk jugak..hahaha:D

ni yang dulu dulu punya..ceh macam dulu sangat je kan..haha!


ni yang baru..lalalalala~


lebih kurang je kan..aku kan wanita lembut..hahaha lembut la sangat..tapi ada orang puji aku lembut..tak caya kan...tu la rasa nak tembak dia pakai bazooka..
baru lega sikit...tak memasal nak bazooka orang..erghh~

kay enjoy with new blogskin..heee~






Welcome to my blog.
Please navigate around happily.
Jangan lupa tinggalkan jejak okay.
tekan Ctrl+C untuk copy.
buat synopsis sendiri pasal movie..hee peace!
fyi i'm belieber and kipassusahmatiyuna.

Post About Linkies Other



Tweetahh

Blog Archives



Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Nabilah

Daisypath Anniversary tickers
i love you amirull anuar
T
W
I
T
T
E
R
F
A
C
E
B
O
O
K
A
S
K
F
M
I
N
S
T
A
G
R
A
M
Cute Blinking Unicorn