sweet sour
food food food~
04 February 2013 • 3:47 PM • 1 comments


dan hai hai...!
terasa gembira hari ini..
hai semua..!
sihat tak?
hopefully awak semua sihat walafiat kehendaknya..
sebenarnya tak ada idea nak post tapi.....
nak jugak...
saya tak kisah...
aiman tak kisah...hah..
*wait nama aku bukan aiman*
argh apa apa je lar...


seriously nak sangat cincin nie!!
comel je kan moustache tu..
*kalau salah eja tegur tau..ehh?*

*iklan sebentar*
ada call tadi..
macam biasa angkat and assalamualaikum and bla bla..

fon:salam sejahtera perkhidmatan anda telah diaktifkan
me:ntah bila la aku aktifkan perkhidmatan kau..?
fon:terima kasih terima kasih kerana mengunakan perkhidmatan kami.
me:what the heck? kay bye assalamualaikum!
tuttuttut..

tergelak aku sorang sorang..suka buat aku jadi gila..
memang da la duduk rumah sorang sorang..
kalau orang dengar tak pasal pasal orang call hospital bahagia..
da bahagia aku kat sana..kan??



baru je ask ask kyra kat ask.fm..
hahaha mcam mcam betul..!
saya tak reti nak screen capture..
nak download takut ade virus so..
sesiapa nak baca silakan la click kat button warna turqouise bawah skali..hah bolehla tgok..
da click tu sila silalah soal saya iye..
insyaAllah saya akan jawab..
jika anda tiggalkan jejak awak..saya akan soal balik:)







Welcome to my blog.
Please navigate around happily.
Jangan lupa tinggalkan jejak okay.
tekan Ctrl+C untuk copy.
buat synopsis sendiri pasal movie..hee peace!
fyi i'm belieber and kipassusahmatiyuna.

Post About Linkies Other



Tweetahh

Blog Archives



Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Nabilah

Daisypath Anniversary tickers
i love you amirull anuar
T
W
I
T
T
E
R
F
A
C
E
B
O
O
K
A
S
K
F
M
I
N
S
T
A
G
R
A
M
Cute Blinking Unicorn