sweet sour
friends..yes friends:')
31 January 2013 • 2:28 PM • 0 comments

and hai semua...hai hai hai..
okay hari ni terasa moody sikit...
*itupun nak bgytau kan haha*
because the memories that i've had made..
who do not have memories right..
i miss all the memories...



korang ingat lagi kan semua ni..
masa form 3 la kita rapat mcm belangkas..
tapi kan kekadang la kan..
kejap gaduh kejap touching kejap tak tegur lansung..
masing masing cerita tak puas hati kat tu kat ni..
macam macam la...
pasal budak budak lelaki yang menambahkan kesedapan cerita kita..
okay tak terbilang kot..
kalau korang boleh senaraikan..ok silakan..
*ecehhh hehe*



ingat lagi baru baru nie je kan...
something big happen on us..
yes that case...
tak eloklah kalau sebut pasal mimpi buruk plus masam tu kan..
*ehhh ape?*
hahahaha..
hopefully selepas ni our friendship will not end...
amin..
i just miss the old us..
but i loved the new us..
don't worry guys...
if Allah will let us friends till death..
yes it will be kunfakun..


okay guys..I LOVE YOU SO MUCH!
LOTS OF LOVE FROM ME~


promise me you guys will not break ur relationship...
but up to you guys what is the best for your own first...
harap harap Allah selamatkan persahabatan kita ni dan..
terus bersama....dalam apa jua perkara...
kalau ada aku singgungkan perasaan korang semua yang masing masing jaga maafkanlah diri ini..
sesungguhnya aku manusia yang lemah..
dan semua orang tak lepas dari kekhilafan..

terakhir kata aku sayang korang smua..











Welcome to my blog.
Please navigate around happily.
Jangan lupa tinggalkan jejak okay.
tekan Ctrl+C untuk copy.
buat synopsis sendiri pasal movie..hee peace!
fyi i'm belieber and kipassusahmatiyuna.

Post About Linkies Other



Tweetahh

Blog Archives



Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Nabilah

Daisypath Anniversary tickers
i love you amirull anuar
T
W
I
T
T
E
R
F
A
C
E
B
O
O
K
A
S
K
F
M
I
N
S
T
A
G
R
A
M
Cute Blinking Unicorn