sweet sour
bercampur aduk..
01 February 2013 • 10:26 PM • 0 comments


feeling sad.....heart broken.....


hai there...
mesti pelik kan intro spatutnya bagi salam..
me? hahahahaha..
i'm in not appropriate mood..
since yesterday...
but today....
i really...
argh i don't know about my feelings now...



tu sebab la title 'bercampur aduk'
i'm not strong enough....

gambar yang dipostkan tu...
bukan apa....
benda dah lama berlaku...
aku still ingt lagi....
dia mesti tak kisah kan....
tak pun....
orang lain rileks je..
while me...SUPERDUPEREXTREMEHATEDIT!
hahahahahahaha..

nampak tak ketidakseimbangan emosi sekarang...
*knock knock knocking on heaven doors*
lalalala~ 
aku dengar lagu rock weyh...
knocking on heaven doors by gun n roses..


nevermind....
itu yang terbaek...
teruskan...
aku xnk rasa apa apa lagi da...
aku berjanji dekat diri aku sendiri....
aku akan cuba jauhkan....
jangan risau.....




Welcome to my blog.
Please navigate around happily.
Jangan lupa tinggalkan jejak okay.
tekan Ctrl+C untuk copy.
buat synopsis sendiri pasal movie..hee peace!
fyi i'm belieber and kipassusahmatiyuna.

Post About Linkies Other



Tweetahh

Blog Archives



Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Nabilah

Daisypath Anniversary tickers
i love you amirull anuar
T
W
I
T
T
E
R
F
A
C
E
B
O
O
K
A
S
K
F
M
I
N
S
T
A
G
R
A
M
Cute Blinking Unicorn