sweet sour
EXTREMELYSUPERDUPERMEGAMISSEDYOU
01 February 2013 • 11:25 PM • 0 comments




yes him...
i miss him a lot...
miss him like crazy...
all day all night....
every seconds i breath...
i miss you...
i totally missed you...
if i could tell you right now...
i will better....


i cried day and night because i miss you...
saya rasa awak dah banyak baca dah ni...
i miss you i miss you...
hahahahaha..
da macam xde ayat lain je awak kan...
*tears*

baru je malam semalam awak call...
tapi awak tu semua tak cukup untuk saya...
bestnya dapat dengar setiap hari...
text awak setiap hari...
hurm awak...
jangan salahkan diri sendri...
saya tahu mesti awak rasa macam tu...


dah lama sangat kita tak keluar sama sama..
semalam genap satu bulan kita tak jumpa...
dan semalam juga kita genap 2 TAHUN 8 BULAN..
semalam awak cakap kita tak pernah jauh sampai lama macam ni..
betul tu awak...betul...


mer sweetkan gambar atas ni...
mer bell berangan sangat macam ni..
picnic sama2 borak...
staring each other...
*tears*


i still remember when the first u ask me...
or in other words u propose me..
*hahahahaha over pulak*
kenangan kita...
yes..banyak kan...
kalau la tau banyak..
nak je bell sediakan satu diary kenangan...
heee~ it will be fun!

mer call la saya lagi...
saya rindu awak nie...
*cehh macam awak tahu je..*


one day.....
*i have died everyday waiting for you..
darling don't be afraid i have loved you..
for a thousand years..
i'll love you for a thousand more..*













Welcome to my blog.
Please navigate around happily.
Jangan lupa tinggalkan jejak okay.
tekan Ctrl+C untuk copy.
buat synopsis sendiri pasal movie..hee peace!
fyi i'm belieber and kipassusahmatiyuna.

Post About Linkies Other



Tweetahh

Blog Archives



Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Nabilah

Daisypath Anniversary tickers
i love you amirull anuar
T
W
I
T
T
E
R
F
A
C
E
B
O
O
K
A
S
K
F
M
I
N
S
T
A
G
R
A
M
Cute Blinking Unicorn