sweet sour
.tak elok ehh.
25 October 2011 • 12:29 PM • 0 comments





.ramai kata nangis ni xelok.
.btul ke.
.nak je mncari di internet tpi tu la.
.malas la.
.itupun malas kan.
.haha.

.prasaan sebak hadir dengan sendirinya.
.hurm.
.ksedihan menyelubungi diri.
.menitis air mata.
.pada pagi yang mendung.
.apakah yang sedang berlaku.
.kemungkinan rindu.
.kemungkinan kesalahan yang dilakukan.
.perlukah aku begini.

.ehh kjap.
.perlu ke aku wat ayat cmtu.
.klakar kan.
.tepukk tangan skit.
.hahaha.


.hang out di mid valley bersama sedare n dye.
.mmg terbaek!.
.best!.
.hasil pertemuan semalam mbuahkan hasil yang mndalam.
.rindu.
.ye tu dye.
.rindu.

.arghh!
.klakar cmni.
.hahahaha.


.sweetkan gambar ni.
.bokeh style.
.bkan dalam loghat nogori.
.hahahaha.
.xde kne mgne ngan tjuk kan.
.hahahaha.


.agak thriller.
.i would give 3 stars from 5 stars.
.haha!.
.jahat plakk bgy 3 stars je.
.perlu ke aku ckp cmtu.
.merehepekk sajela aku ni.

.mkin lame aq brcakap.
.mkin mngarut kan.
.da la tu.
.ckup panjang rsenye.

.yela maybe nie last aku update.
.perlulah aku bersabar lagy.
.blog sory.
.i hate to leave u.
.bye.
.salam.


Welcome to my blog.
Please navigate around happily.
Jangan lupa tinggalkan jejak okay.
tekan Ctrl+C untuk copy.
buat synopsis sendiri pasal movie..hee peace!
fyi i'm belieber and kipassusahmatiyuna.

Post About Linkies Other



Tweetahh

Blog Archives



Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Nabilah

Daisypath Anniversary tickers
i love you amirull anuar
T
W
I
T
T
E
R
F
A
C
E
B
O
O
K
A
S
K
F
M
I
N
S
T
A
G
R
A
M
Cute Blinking Unicorn